BEZPŁATNY WEBINAR: LIST MOTYWACYJNY PO NIEMIECKU WTOREK 14.08.2018 GODZINA 20.00
Na przykładzie jednego listu motywacyjnego pokażę Ci, jak pisać dobre podania o pracę w języku niemieckim.
Zapisy kończą się we wtorek o godzinie 9.00
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Dlaczego przygotowuję ten webinar?
Mieszkając przez kilkanaście lat w Niemczech i działając na niemieckim rynku pracy bardzo wiele się nauczyłam. Zawsze dostawałam taką pracę, jaką chciałam. Moje listy motywacyjne zawsze dobrze działały, zarówno te pisane dla siebie samej, jak i te pisane dla innych. I tę moją wiedzą chcę się z Tobą podzielić.
Chcę, żebyś mogła samodzielnie napisać swój list motywacyjny.
Chcę, żebyś pisała fajne listy, nie korzystając z utartych wyrażeń krążących po internecie, które każdy powtarza.
Chcę, żebyś dostała taką pracę, jaką chcesz!
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARZE 14.08.2018 o 20.00 I NAUCZ SIĘ JAK PISAĆ DOBRE LISTY MOTYWACYJNE PO NIEMIECKU! LINK DO WEBINARU OTRZYMASZ WE WTOREK RANO!
WEBINAR BĘDZIE DO WGLĄDU PRZEZ 24 GODZINY!
Nazywam się Sandra Scholz i od lat hakuję języki.
Napisałam setki listów motywacyjnych
Przez kilkanaście lat pracowałam w Niemczech na różnych etatach, zawsze pisałam moje listy motywacyjne sama oraz napisałam ich mnóstwo dla innych. I dzięki nim zawsze dostawałam pracę, którą chciałam.
Dziesiątki zadowolonych uczniów
Prowadzę kursy językowe od wielu lat. Od prawie trzech lat pracuję z uczniami indywidualnie. Dzięki mojej pomocy moi klienci nie mają żadnego problemu ze zrozumieniem i stosowaniem gramatyki w językach, których się uczą.
Jestem lingwistką i poliglotką
Przez całe życie zgłębiam tajniki języków. Studiowałam językoznawstwo oraz skończyłam filologię włoską i hiszpańską w Niemczech. Uczyłam się kilkudziesięciu języków, a pięcioma posługuję się profesjonalnie. Moją specjalnością jest wielojęzyczność.
Od 4,5 lat prowadzę kanał i blog językowy
Dzielę się z widzami i czytelnikami poradami na temat skutecznej nauki jezyków obcych. Zarówno praca z uczniami jak i interakcja z widzami pozwoliły mi odkryć najczęstsze problemy językowe, z którymi borykają się ludzie uczący się języków.