Powodów do nauki języka niemieckiego jest wiele. Dziś skupię się głównie na jednej. Niemcy coraz częściej przyjeżdżają mieszkać i pracować do Polski.
Na rynku nieruchomości tendencja wykupywania przez Niemców mieszkań w Polsce jest już znana. Dzieje się to coraz częściej i tendencja jest zdecydowanie wzrostowa. Sąsiedzi zza Odry kupują mieszkania pod inwestycje oraz do zamieszkiwania przez samych siebie.
Jednak efektywna komunikacja z klientami zachodnimi nie jest taka prosta. Są oni przyzwyczajeni do pewnych zachowań i zwyczajów, które budzą w nich po prostu zaufanie i chęć współpracy. O tym będzie bardziej konkretnie następnym razem. Dziś skupimy się bardziej na samym języku.
Żeby skutecznie się z Niemcami komunikować, niemiecki trzeba znać. W przypadku kontaktów biznesowych konieczne jest również odpowiednie słownictwo (Wirtschaftsdeutsch). I tym zajmiemy się właśnie teraz.
Najpierw zerknij na moje krótkie video a zaraz potem zaproszę Cię na bezpłatne warsztaty:
Webinar z niemieckim słownictwem branżowym, biznesowym, a konkretnie słownictwem z dziedziny nieruchomości odbędzie się już w najbliższy wtorek i będzie do wglądu jeszcze przez kolejnych 48 godzin. Po webinarze każdy uczestnik otrzyma listę ze słownictwem potrzebnym do opisania mieszkania i jego funkcjonalności, czyli ze słownictwem branżowym. Przeanalizujemy i przetłumaczymy sobie wspólnie dwa niemieckie ogłoszenia z mieszkaniami na wynajem. Na webinar możesz zapisać się TUTAJ:
Jeśli jeszcze nie subskrybujesz mnie na Youtube, Instagramie (tam jestem codziennie i publikuję krótkie filmiki z fajnymi wyrażeniami z języka angielskiego) i na Facebooku, to bardzo mi będzie miło, jeśli dołączysz do mojego grona stałych widzów. A w moim newsletterze w Strefie Poliglotki dostaniesz listę kilkudziesięciu pomysłów na naukę i ćwiczenie języka obcego, a ponadto będziesz czasem dostawać fajne, i ponoć bardzo motywujące maile.